Thursday, April 30, 2009

MASA LALU


Petang tadi dalam pukul 6.30 aku menerima MMS yang sangat mengujakan hatiku.MMS daripada seseorang yang sangat baik denganku masa kat Sek.Men. Dato Hj Hussein, Selama, Perak.GAMBAR AKU MASA DI TINGKATAN 4.Orangnya comel, peramah dan pandai berkawan.Walaupun aku dengan dia sama umur dan sama kelas dari tingkatan empat hingga ke tingkatan enam.Oleh kerana aku lahir bulan Januari manakala dia lahir hujung tahun maka, aku memanggilnya adik a.k.a Dek La.

Sehingga kini, kami masih bertanya khabar.Kembali kepada cerita gambar.Aku rasa aku ada simpan satu gambar tu tapi sejak famili aku berpindah dari Selama ke Tambun,Ipoh ,aku dah tak tahu kemana perginya simpanan gambar-gambar aku.banyak dah missing..

Kekadang dalam ramai-ramai kawan,ada juga yang hilang dalam ingatan kita.Sama ada hilang dari segi rupa paras ataupun nama.Itulah sifat manusia...pelupa..

Gambar ini diambil semasa aku sedang melukis.Maklum la ,pada masa tu akulah antara pelukis handalan ..he he he.

terima kasih Dek La a.k.a Zusuhaila bt Abd Mutalib.

No comments: